Dec 2, 2009

Eason the best!



讓理智在叫著冷靜冷靜還恃住年少氣盛

讓我對著衝動背著宿命渾忘自己的姓

沉睡的凶猛在蘇醒完全為你現形

這個世界最壞罪名叫太易動情但我喜歡這罪名

驚天動地只可惜天地亦無情

不敢有風不敢有聲這愛情無人證

飛天遁地貪一刻的樂極忘形

好想說謊不眨眼睛這愛情無人性

************************

若世界陷進大騙局裡面朋友亦難以發現

共你隔著空在秘密通電挑戰道德底線

如若早三五年相見何來內心交戰

我信與你繼續亂纏難再有發展但我想跟你亂纏

驚天動地只可惜天地亦無情

不敢有風不敢有聲這愛情無人證

飛天遁地貪一刻的樂極忘形

好想說謊不眨眼睛似進入無人境

即使間整個約會情調幽暗似地下城

還是算溫馨多麼想跟你散步橋上把臂看著風景

但是我清醒月亮總不肯照亮情慾深處那道背影

你我像快快樂樂同遊在異境浪漫到一起惹絕症

*******************************

不想說明只想反應

Listen up!
Eason's new song will be officially published soon
End of December this year I guess

Not really liked it when I first listened to it
But days after days, I found myself in love with it
Simply because of his haunting voice i believe
And the lyrics is great

It seems that for his recent songs
Eason is no longer singing solely for his technique presentation like before
but to present a whole story, picture and perhaps induce an imagination
of the songs to all his fans
thus creating a space for idol-fans communication
buying time for us to understand him and his songs
Great!!
Keep rocking!!



No comments:

Post a Comment